مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12اقتصادي

اختصاص بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار به لارستان


امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 درصد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، مبلغ 38 میلیارد و 500 میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

- ایسنا/فارس فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 درصد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، مبلغ 38 میلیارد و 500 میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

جلیل حسنی یکشنبه 22 تیر در جلسه کمیته برنامه­­ریزی شهرستان لارستان، بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان، جمعیت زیاد و وضعیت آب و هوایی، خواستار توجه بیشتر در خصوص افزایش اعتبارات به این منطقه هستیم.

او با تاکید بر اینکه هنر مدیران شهرستان این است که حداکثر استفاده را از اعتبارات و امکانات محدود موجود داشته باشند، افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام بالای 75 درصد در کنار سایر الزامات قانونی از اولویت های توزیع اعتبارات است.

فرماندار ویژه لارستان از مدیران شهرستان خواست تا در خصوص جذب اعتبارات و استفاده از منابع استانی، بطور جد و مستمر پیگیری کنند و سرجمع اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‎ای استانی، 3 در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن)، در سال 99 برای این شهرستان را 38 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار به لارستان

اختصاص بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار به لارستان