مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12پزشكي

گیلان در آستانه قرمز شدن/ بیماران کرونا 2 برابر شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هفت شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: تعداد مبتلایان و بستری ناشی از کرونا نسبت به ماه گذشته دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان سالاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی شدید از افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در استان، اظهار کرد: تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان در ماه گذشته به 150 تن کاهش یافته بود اما اکنون به حدود 300 تن بستری در بیمارستان های استان رسیده است.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان از 16 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز بیماری کووید 19 قرار دارند، افزود: اگر مردم هشدارها را جدی نگیرند و روند عدم رعایت نکات بهداشتی به همین صورت ادامه یابد قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت همکاری و مشارکت مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: در حال حاضر کمتر از 50 درصد مردم در مجامع عمومی از ماسک استفاده می کنند، هر چند بیش از 85 درصد ارائه کنندگان خدمات در صنوف و صنایع ماسک می زنند.

سالاری با هشدار از شیوع افسارگسیخته کرونا در استان به دلیل عدم رعایت شهروندان، تصریح کرد: متأسفانه مردم در خیابان ها در حالت عادی و حتی راحت تر از روزهای پیش از شیوع کرونا تردد می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان در آستانه قرمز شدن/ بیماران کرونا 2 برابر شدند

گیلان در آستانه قرمز شدن/ بیماران کرونا 2 برابر شدند