مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12اجتماعي

افزایش 3.5 درصدی تردد/ بارش باران در محورهای 3 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت هستیم.

وی افزود: محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین کرج و کرج تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: همچنین شاهد بارش باران در برخی از محورهای گلستان، مازندران و گیلان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3.5 درصدی تردد/ بارش باران در محورهای 3 استان

افزایش 3.5 درصدی تردد/ بارش باران در محورهای 3 استان