مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12اقتصادي

آزادسازی کامل سهام عدالت تا پایان سال


به گفته یک کارشناس سرمایه، دولت اعلام کرده است که عرضه اولیه سهام شرکت ها در بازار سرمایه افزایش خواهد یافت و تا پایان سال سهام عدالت به صورت کامل آزاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه، در خصوص اُفت شاخص کل بورس در اولین روز معاملات هفته گفت: بازار طی هفته های گذشته رشد زیادی داشته است و براساس گزارش خردادماه بازار سرمایه رشد بورس مطلوب بوده است، اما طی روز های گذشته چندین خبر منتشر شد که باعث شد میزان عرضه افزایش پیدا کند.

وی گفت: دولت اعلام کرد که عرضه اولیه سهام شرکت ها در بازار سرمایه افزایش پیدا می کند و سهام عدالت تا آخر سال به طور کامل آزاد می شود و عرضه ETF ها با سرعت بیشتر ی انجام می شود که همین اخبار باعث شد عرضه در بازار سرمایه بیشتر شود و برخی از سهام داران ترجیح دهند تا در عرضه های اولیه و یا ETF ها سهام خریدداری کنند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: افت روز گذشته شاخص بازار سرمایه یک نوسان کوتاه مدت بود و برای اینکه بگویم این افت شروع اصلاح شاخص بورس است نیازمند زمان هستیم، اما در مجموع واکنش امروز بازار منطقی بود و اخباری که از سوی دولت منتشر شد موجب شد سهام داران با صبر بیشتر معاملات را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی کامل سهام عدالت تا پایان سال

آزادسازی کامل سهام عدالت تا پایان سال