مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-12اقتصادي

خودرو و خانه می فروشند تا وارد بورس شوند!


یک معامله گر بازار بورس با تاکید بر ضرورت آگاهی برای ورود به بورس، گفت: ممکن است حس خوش بینی بیش از حد در افراد ایجاد شود و سطح ریسک پذیری آن ها به صورت اشتباه افزایش یافته و با طمع دستیابی به سودهای جدید حتی دارایی های مورد نیاز خود مانند خودرو و منزل و .

- ایسنا/خراسان جنوبی یک معامله گر بازار بورس با تاکید بر ضرورت آگاهی برای ورود به بورس، گفت: ممکن است حس خوش بینی بیش از حد در افراد ایجاد شود و سطح ریسک پذیری آن ها به صورت اشتباه افزایش یافته و با طمع دستیابی به سودهای جدید حتی دارایی های مورد نیاز خود مانند خودرو و منزل و نظایر آن را بفروشند و وارد بورس کنند.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعلی بورس، اظهار کرد: شاخص کل در روزهای اخیر به محدوده یک میلیون و 800 هزار واحد رسیده است که اصطلاحا یک ابر قله تلقی می شود.

وی با بیان اینکه بورس هر روز رکوردهای جدیدی را تجربه می کند، افزود: فتح این رکوردها عوامل مختلفی دارد که حجم زیاد ورود نقدینگی توسط سهامداران از جمله دلایل آن است.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در یک روز شاخص بورس بیش از 40 تا 50 هزار واحد رشد را تجربه می کند و این امر بی سابقه است، تصریح کرد: برخی از شرکت های بورسی در سه ماهه گذشته بیش از 200 درصد و برخی نیز 40 تا 50 درصد رشد داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو و خانه می فروشند تا وارد بورس شوند!

خودرو و خانه می فروشند تا وارد بورس شوند!