مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-11ورزشي

کمبود زیرساخت ها بهانه کم کاری هیات های ورزشی نشود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود و یا کمبود زیرساخت ها و امکانات به طورمعمول یکی از نیازها و مشکلات اساسی هیات های ورزشی استان است که این مساله نباید بهانه برخی کم کاری ها و عاملی برای پس رفت و از بین رفتن فرصت ها در این هیات ها شود.

- سید محمدتقی علوی با اشاره به ارزیابی عملکرد و فعالیت های هیات های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های راهبردی در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش استان، افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و جوانان از اهداف اساسی روسای هیات ها باشد.

وی تصریح کرد: برخی هیات ها تاکنون در شاخص های مورد ارزیابی، عملکرد مناسبی نداشته اند که باید چالش ها و موانع در این راستا شناسایی و تمهیدات لازم برای رونق و پویایی مجدد آنها اندیشیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های گوناگون از جمله بخش خصوصی باید به طور جدی در دستور کار و برنامه های هیات های مختلف ورزشی این استان قرار گیرد.

علوی شناسایی استعداد و تقویت ورزش های پایه را از دیگر اولویت های اساسی هیات ها دانست و خواستار حمایت جدی و ایجاد تعامل بیشتر آموزش و پرورش و برخی شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای استفاده از امکانات، سالن ها و تجهیزات ورزشی آنها در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زیرساخت ها بهانه کم کاری هیات های ورزشی نشود

کمبود زیرساخت ها بهانه کم کاری هیات های ورزشی نشود