مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 19:202020-07-11دانش

کرونا و مصائب امتحان آنلاین


شکی در این نیست که همه ما به نوعی استرس و ترس حضور در جلسه امتحان را در طول سالیان متمادی تحصیل خود تجربه کرده ایم، حالا فرقی هم ندارد خواه معدل الف یا شاگرد اول کلاس و یا شاگرد تنبل کلاس باشی! به هر حال این ترس برای یک روز هم که شده باشد برای همه ما پیش آمده است.

- ایسنا/کردستان شکی در این نیست که همه ما به نوعی استرس و ترس حضور در جلسه امتحان را در طول سالیان متمادی تحصیل خود تجربه کرده ایم، حالا فرقی هم ندارد خواه معدل الف یا شاگرد اول کلاس و یا شاگرد تنبل کلاس باشی! به هر حال این ترس برای یک روز هم که شده باشد برای همه ما پیش آمده است.

این روزها امتحانات دانشگاه شکل و شمایل دیگری دارد، هیچگاه به این مسئله فکر کرده بودید که روزی روزگاری به جای آماده شدن های هول هولکی و ترس از دیر رسیدن های سر جلسه، روی مبل لم بدهید و با لباس راحتی امتحان بدهید.

یکی از آن مواردی که کرونا در همان روزهای اول سفر خود به ارمغان آورد تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی بود، از همان ابتدای حضورش ماه به ماه بازگشایی مراکز آموزشی به تعویق افتاد و آنقدر این به تعویق افتادن ها به درازا کشید که حتی فرصتی برای برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها باقی نگذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و مصائب امتحان آنلاین

کرونا و مصائب امتحان آنلاین