مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-11سياسي

گیلان در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه همه جانبه استان های همجوار نسبت به گیلان، خاطرنشان کرد: زیرساخت های گیلان توسعه نیافته و در بخشی از جمله در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است.

- ایسنا/گیلان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه همه جانبه استان های همجوار نسبت به گیلان، خاطرنشان کرد: زیرساخت های گیلان توسعه نیافته و در بخشی از جمله در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است.

محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از وضعیت زیرساخت های زیست محیطی و مسائل امنیتی سایت لاکان، توجه به تصفیه خانه فاضلاب و وضعیت بیمه پیش از اجرای پروژه ها را حایز اهمیت دانست.

احمدی با گلایه از رهاشدن پروژه های عمرانی در مجموعه تاسیسات سایت لاکان گفت: زیرساخت های عمرانی جز سرمایه های کشور محسوب می شوند اما این هزینه کردها در سایت لاکان در حال مستهلک و نابود شدن است.

وی با اشاره به توسعه همه جانبه استان های همجوار نسبت به گیلان، خاطرنشان کرد: زیرساخت های گیلان توسعه نیافته و در بخشی از جمله در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است

گیلان در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است