مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:552020-07-11اقتصادي

بهره برداری از 76واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بهزیستی درهمدان


مدیر کل بهزیستی استان همدان از بهره برداری 76 واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بهزیستی درهمدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی همدان، حمیدرضا الوند با بیان اینکه هفته گرامیداشت بهزیستی 21 تا 27 تیرماه است، اظهار کرد: شعار امسال هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده انتخاب شده است.

وی در خصوص طرح های قابل افتتاح بهزیستی استان همدان همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی افزود: امسال همزمان با این هفته 76 واحد مسکن مددجویی برای خانواده های دارای تک معلولی و دو معلولی افتتاح می شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان ادامه داد: واحدهای تحویل داده شده به خانواده های دارای یک معلولی و دو معلولی یک واحد در شهرستان بهار، 3 واحد در شهرستان فامنین، 11 واحد در شهرستان نهاوند، 9 واحد در کبودرآهنگ، دو واحد در شهرستان رزن، 5 واحد در همدان و 41 واحد در شهرستان ملایر است.

الوند عنوان کرد: همچنین طی این هفته 8 مرکز غیر دولتی در حوزه پیشگیری شامل مهد کودک و مراکز مشاوره و پیشگیرانه در استان همدان راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه 17 کارگاه اشتغال مددجویان نیز همزمان با هفته بهزیستی در همدان افتتاح می شود، گفت: یکی از این کارگاه ها کارگاه اشتغال خانه بوم گردی است که توسط یکی از مددجویان همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 76واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بهزیستی درهمدان

بهره برداری از 76واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بهزیستی درهمدان