مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-11سياسي

فراخوان «هنیه» به راهبردی فراگیر مبتنی بر سه اصل


رییس دفتر سیاسی حماس طرف های اسلامی و عربی را به اتخاذ یک راهبرد فراگیر برای تحقق هدف اصلی در مرحله فعلی یعنی ساقط کردن طرح اشغال و معامله قرن تا آزادسازی تمام خاک فلسطین فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، طرح اشغال اراضی کرانه باختری یک اقدام تاکتیکی نیست بلکه گامی راهبردی و سیاسی به معنای کامل آن است و نشان دهنده اجماع صهیونیستی با حمایت کامل دولت آمریکاست.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، هنیه در نشستی که در راستای مقابله با طرح اشغال و نیز معامله قرن برگزار شد، افزود: ما در برابر یک تحول خطرناک در مسیر نبرد با دشمن صهیونیستی قرار داریم و این دشمن از خلال برنامه های موجود دنبال نابود کردن هر چیزی مربوط به موجودیت فلسطینی و حقوق تاریخی و جغرافیایی ملت فلسطین است.

رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه به اتخاذ یک راهبرد و طرح فراگیر برای تحقق هدف محوری در مرحله فعلی یعنی ساقط کردن طرح اشغال و معامله قرن تا آزادسازی تمام خاک فلسطین فرا خواند.

وی افزود: این راهبرد مبتنی بر سه مسیر اصلی و مهم استوار است: اول: مسیر ملی و داخلی فلسطین و وحدت موقع فلسطینی دوم: مقاومت فراگیر در تمام انواع آن و در مقدمه آن مقاومت نظامی سوم: ایجاد یک ائتلاف عربی و اسلامی محکم در منطقه که حامی موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «هنیه» به راهبردی فراگیر مبتنی بر سه اصل

فراخوان «هنیه» به راهبردی فراگیر مبتنی بر سه اصل