مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-11اقتصادي

بهره برداری از 8 طرح توسعه ای فولاد مبارکه تا سال 1403


به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، گروه فولاد مبارکه هشت طرح توسعه ای خود را با سرمایه مورد نیاز 909 میلیون یورو و 10 هزار میلیارد تومان تا سال 1403 به بهره برداری می رساند.

- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، گروه فولاد مبارکه هشت طرح توسعه ای خود را با سرمایه مورد نیاز 909 میلیون یورو و 10 هزار میلیارد تومان تا سال 1403 به بهره برداری می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور یادآور شد: هدف گذاری مذکور توسط این سازمان توسعه ای به این جهت انجام شده که کشور در شرایط محدودیت در تامین مالی بین المللی (فاینانس)، نبود تسهیلات بانکی و تحریم نفت به سر می برد.

از سال گذشته مقرر شده است که این مدل تامین مالی در شرکت های مبارکه، ملی مس، گل گهر، چادرملو و فولاد خوزستان با افزایش سرمایه عملیاتی شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار کرد: پروژه نورد گرم 2 شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از کلیدی ترین این طرح ها محسوب می شود که تکمیل زنجیره تولید آن به 7.

2 میلیون تن می رسد.

آیین کلنگ زنی طرح فوق خرداد ماه امسال با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو در اصفهان برگزار شده است که میزان سرمایه مورد نیاز این پروژه 255 میلیون ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 طرح توسعه ای فولاد مبارکه تا سال 1403

بهره برداری از 8 طرح توسعه ای فولاد مبارکه تا سال 1403