مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-11سياسي

چرا اخبار جعلی انفجار در مراکز حساس هسته ای و نظامی ایران منتشر می شود؟!


به نظر می رسد، دلیل اصلی موکول کردن اعلام نظر و موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران که شورای عالی امنیت ملی آن را به آینده سپرده است، تعیین تکلیف در خصوص این دو موضوع باشد که مشخص شدن زوایای بیشتر، - پنج شنبه گذشته خبر انفجاردر یکی از سوله های سایت هسته ای نظنز منتشر شد، اتفاقی که بلافاصله بعد از آن برخی رسانه های معاند و همچنین صهیونیست ها تلاش زیادی کردند که از آن بهره برداری به نفع مطلوب کنند.

اما در جمهوری اسلامی بررسی و اعلام زوایای این موضوع به شورای عالی امنیت ملی سپرده شد تا پس از بررسی همه جانبه این مساله در خصوص آن اظهار نظر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، از هفته گذشته تاکنون تلاش های بسیاری برای انتشار اخبار مشابه درباره مراکز حساس نظامی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه از سوی رسانه های نامعتبر و حساب های کاربری ناشناس صورت گرفته است.

اگرچه از پذیرش رسمی مسئولیت انفجار هفته گذشته از سوی رژیم صهیونیستی سرباز زده شده، اما تلاش وافری برای قدرت نمایی صهیونیست ها در این عرصه صورت گرفته است.

تکذیب انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد اولین خبر پس از انفجار در سایت نطنز چند روز پیش منتشر و اعلام شد که اینبار حادثه دیگری در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد رخ داده است؛ خبری که بلافاصله از سوی سازمان انرژی ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اخبار جعلی انفجار در مراکز حساس هسته ای و نظامی ایران منتشر می شود؟!

چرا اخبار جعلی انفجار در مراکز حساس هسته ای و نظامی ایران منتشر می شود؟!