مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-10سياسي

رضایی: بیکاری و کمبود آب از مهمترین مشکلات دشتستان است


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان و رفع مشکل آب در بخش های کشاورزی و شرب از اولویت های مهم در دشتستان است که با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آب پخش اظهار داشت: خدمت به مردم در هر مسؤولیتی که باشیم دارای اهمیت بسیار زیادی است و هر فرد یا افرادی که افتخار خدمت به مردم نصیبشان می شود باید از این فرصت استفاده بهینه کرده وبرترین خدمات را به ولی نعمتان خود ارائه دهند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نجیب و ولایتمدار دشتستان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که پای آرمان های نظام ایستاده اند و هر جا لازم بوده وفاداری خود را به منصه ظهور رسانده اند.

رضایی بیان داشت: شهر آب پخش با مردمانی مؤمن و انقلابی و عالمانی شاخص و متخصصان فراوان در علوم مختلف، همگام با سایر شهرهای دشتستان از آرمان های اصیل انقلاب دفاع کرده اند و نمونه بارز آن تقدیم شهیدان والامقام از این دیار برای پایداری نظام اسلامی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: منطقه آب پخش از قطب های تولید خرما در استان و کشور است و ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نخل و خرما می تواند کمک شایانی به رونق بازار کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: بیکاری و کمبود آب از مهمترین مشکلات دشتستان است

رضایی: بیکاری و کمبود آب از مهمترین مشکلات دشتستان است