مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-10سياسي

صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در شهرستان دشتستان گسترش یابد


نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی رفع مشکل آب و توسعه اشتغال در این شهرستان را یک اولویت دانست و گفت: صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در دشتستان گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی بعد از ظهر جمعه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آب پخش اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم را باید به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: منطقه آب پخش از قطب های تولید خرما در استان و کشور است و ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نخل و خرما می تواند کمک شایانی به رونق بازار کشاورزان این خطه کند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: رفع مشکل کم آبی در زمینه آب کشاورزی و آب شرب از اولویت های مهم در دشتستان است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات شهرستان، بیکاری جوانان و بخصوص افراد تحصیل کرده است که با جدیت در راستای اشتغال جوانان تلاش خواهم کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: سنددار شدن اراضی مسکونی مردم آب پخش چند دهه است که علیرغم تلاش های فراوان پابرجا مانده و شهروندان آب پخشی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و برای رفع این مشکل تلاش و پیگیری لازم را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: استقرار ادارات دولتی در بخش آب پخش حق مردم است و مسئولان ذیربط باید اهتمام لازم را بدین امر داشته باشند و ما نیز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در شهرستان دشتستان گسترش یابد

صنایع تبدیلی و فرآوری خرما در شهرستان دشتستان گسترش یابد