مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-10سياسي

صنعت گردشگری در آذربایجان غربی مورد غفلت واقع شده است


نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و ظرفیت بالای استان گفت: متاسفانه بر خلاف استانهای مجاور در حوزه گردشگری فعالیت قابل توجهی در استان انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرعامل و مسئولان سازمان همیاری شهرداری های از آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری به خصوص در بحث توریسم درمانی نام برد و افزود: صنعت گردشگری در استان مورد غفلت واقع شده و با وجود ظرفیت هایی متعدد و متنوعی مانند دریاچه ارومیه و رودخانه شهرچایی، اقدام خاصی برای بهره برداری حداکثری از آنها به نفع صنعت گردشگری انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تفریح و نشاط از نیازهای مردم است و باید مورد اهمیت قرار گیرد که نتیجه پرداختن به آن ارتقای استان در حوزه گردشگری و نیز افزایش اشتغال مردم خواهد بود ادامه داد: توجه به صنعت گردشگری باید یکی از اولویت های همه مسئولین استان باشد.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه پیوست فرهنگی در پروژه های مختلف نباید مورد غفلت مسئولین قرار بگیرد، تصریح کرد: تدوین پیوست های فرهنگی برای پروژه های مختلف که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، از جمله مواردی است که مورد غفلت قرار گرفته و متأسفانه در پروژه های مختلف خصوصاً در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری در آذربایجان غربی مورد غفلت واقع شده است

صنعت گردشگری در آذربایجان غربی مورد غفلت واقع شده است