مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-10اقتصادي

بازگشت به عقب در آزادراه تهران - شمال


در حالیکه بیش از دو سال از الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در چند آزادراه کشور می گذرد، به نظر می رسد پرداخت نکردن وجه عوارض از سوی مردم باعث شده که دوباره باجه های عوارضی قد علم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ اسفند سال 1397 طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه ها آغاز شد و قرار بود از بامداد 28 اسفند ماه همان سال دریافت عوارض الکترونیکی در چهار آزادراه تهران ساوه، قزوین - زنجان، تهران قزوین و تهران قم به صورت الکترونیکی انجام شود.

پس از آن نیز آزادراه های بسیاری به این طرح پیوستند و به جای باجه های عوارضی و صف های طولانی خودرو، دوربین ها بودند که پلاک ماشین ها و میزان عوارضی که مالکانشان بابت استفاده از آزادراه ها باید بپردازند را محاسبه و اعلام می کردند اما حالا پس از حدود دو سال به بهانه نپرداختن وجه عوارض از سوی مردم، باجه ها می خواهند جای دوربین های ثبت الکترونیکی عوارض آزادراهی را بگیرند که مسلما بازگشت به عقب در اجرای این طرح محسوب می شود.

مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اعلام کرده اند که بیش از نیمی از مردم عوارض آزادراهی شان را پرداخت نکرده اند و میزان این مطالبات در برخی مسیرها به 80 درصد هم می رسد.

تازه ترین رخداد، ساخت باجه های عوارضی در منطقه 1 آزادراه تهران شمال است و مردم در مسیر برگشت به تهران در صف های عوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به عقب در آزادراه تهران - شمال

بازگشت به عقب در آزادراه تهران - شمال