مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-10سياسي

ناقضان عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقصران اصلی گرانی های کشور هستند


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گرانی های افسارگسیخته کشور، گفت: منشاء گرانی های اخیرعدم توجه و یا ناقص عمل کردن مسئولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر انقلاب بوده است.

- احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره گرانی های افسارگسیخته در کشور اظهار داشت: گرانی در ابعاد مختلف چون مسکن، خودرو، سکه، ارز و بالاخص ارزاق عمومی بیداد می کند، بر این اساس لازم است با مفسدان دانه درشت و آقازاده ها برخورد جدی شود، چراکه اشرافی گری سم مهلکی برای جامعه است و مردم سختی ها را تحمل می کنند اما تبعیض را تحمل نخواهند کرد.

وی افزود: اصطلاح اقتصاد مقاومتی اولین بار توسط مقام معظم رهبری در شهریور سال 89، و در پی شدت یافتن تحریم های ظالمانه و یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه ایران، بکار برده شد که روشی برای مقابله با تحریم های اقتصادی بین المللی است اما منشاء گرانی های اخیر، عدم توجه و یا ناقص عمل کردن مسئولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری بوده است.

مقدم ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی و مقاومت در مقابل تهدیدها و تحریم ها با ایجاد کمترین بحران در زندگی مردم و اثبات این معنا که فشارها و ضربه های اقتصادی از سوی دشمن نمی تواند سد راه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقضان عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقصران اصلی گرانی های کشور هستند

ناقضان عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقصران اصلی گرانی های کشور هستند