مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-10سياسي

مسئولان با گرانی افسارگسیخته مقابله کنند


مسئولان با گرانی افسارگسیخته در بازار مقابله و نظارت بر قیمتها را تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس شهرستانهای فارس در مرودشت ، حجت الاسلام مهدی آقایی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته با تاکید بر اینکه مسئولان با گرانی افسارگسیخته در بازار مقابله و نظارت را تقویت کنند،  ادامه داد: بخشی از گرانی های اخیر مربوط به تورم جهانی است که برای مردم قابل درک است اما بخشی دیگر به خاطر سوء مدیریت و بی توجهی است.

وی با بیان اینکه چه توجیهی برای سوءمدیریت و بی توجهی وجود دارد، اظهار داشت: گرانی برای قشرهای آسیب پذیر سخت و آزاردهنده است و مسئولان باید با مشورت کارشناسانه، تدبیری بیندیشند.

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه بی برنامگی، بدون ضابطه بودن نهادهای متولی و منفعل عمل نمودن نظام اقتصادی باعث آشفتگی وضعیت بازار شده است، بیان داشت: وضعیت بازار و قیمت ها ثبات مناسبی ندارد واین زیبنده این ملت نجیب و قهرمان نیست .

آقایی ضمن گرامیداشت سالروز حادثه قتل عام مردم در مسجد گوهرشاد( روز حجاب و عفاف) با اشاره به نقش حجاب و عفاف در سالم نگه داشتن جامعه و جلوگیری از اشاعه فساد، بر ترویج این فرهنگ تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و سست کردن بنیان خانواده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با گرانی افسارگسیخته مقابله کنند

مسئولان با گرانی افسارگسیخته مقابله کنند