مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-10سياسي

3270 بسته بهداشتی میان ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سومین گام اجرای پویش پند تعداد سه هزار و 270 بسته بهداشتی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کمیته امداد امام خمینی(ره) در میان ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، حجت الاسلام سید محمود طباطبایی در حاشیه مراسم آغاز توزیع بسته های بهداشتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کمک های مؤمنانه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان پویش نیکوکاری دانشگاهیان (پند) در دو نوبت اجراشده که هر دو نوبت آن در ماه مبارک رمضان اجرا شد و نوبت سوم هم در ماه ذی القعده که متعلق به امام هشتم(ع) است در شهر امام مهربانی ها اجرا می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرکز پند در راستای جذب مشارکت های دانشگاهیان گام برداشته و در گام نخست 500 بسته غذایی و در گام دوم 15 هزار پرس غذای گرم در هر شب ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی بابیان اینکه در گام سوم و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 3270 بسته بهداشتی ویژه ساکنان مناطق حاشیه شهر آماده شده که اولین بسته آن امروز توزیع می شود، خاطرنشان کرد: ما جامعه هدف را با همکاری مراکز بهداشت دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3270 بسته بهداشتی میان ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود

3270 بسته بهداشتی میان ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می شود