مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-10اقتصادي

واردات غذا و دارو به جای ارز ممکن است؟


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایط فعلی، استفاده از تمام گزینه های اقتصادی موجود برای تامین نیازهای مردم و حل مشکلات باید مورد بررسی قرار گیرد.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایط فعلی، استفاده از تمام گزینه های اقتصادی موجود برای تامین نیازهای مردم و حل مشکلات باید مورد بررسی قرار گیرد.

عباس آرگون در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگر اقتصاد ما در سال های گذشته با محدودیت های حاصل از تحریم دست و پنجه نرم می کرد، حالا با کاهش درآمدهای نفتی و صادرات غیرنفتی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا نیز رو به روست و امروز یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور تامین درآمدهای ارزی به منظور برطرف کردن نیازهای وارداتی است.

به گفته وی، در کنار تلاشی که صادرکنندگان برای بازگرداندن ارز در دستور کار قرار داده اند، باید توجه داشت که با شیوع کرونا، همان میزان رفت و آمدهای محدودی که در اقتصاد ایران جریان داشت نیز دیگر وجود ندارد و سختی نقل و انتقال ارز در شرایط تحریم دو چندان شده است.

این عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی باید به تمام گزینه های موجود فکر کرد، توضیح داد: یکی از این گزینه ها که از سال قبل اجرایی نیز شده بحث واردات در ازای صادرات است که با استفاده از آن، صادرکنندگان توانسته اند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات غذا و دارو به جای ارز ممکن است؟

واردات غذا و دارو به جای ارز ممکن است؟