مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-10بين الملل

لاوروف: ریسک تقابل هسته ای جهانی افزایش یافته است


وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه خطاب به نشست مجازی مربوط به مجمع بین المللی پیریماکوف ریدینگز اظهار کرد: کشورش به حفظ معاهده استارت جدید علاقمند است اما در صورتیکه این معاهده تمدید نشود امنیت خودش را تضمین خواهد کرد.

- وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه خطاب به نشست مجازی مربوط به مجمع بین المللی پیریماکوف ریدینگز اظهار کرد: کشورش به حفظ معاهده استارت جدید علاقمند است اما در صورتیکه این معاهده تمدید نشود امنیت خودش را تضمین خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در این نشست مجازی با موضوع روسیه و جهان بعد از کووید 19 عنوان کرد: ما می دانیم و مطمئن هستیم که می توانیم حتی اگر هیچ معاهده ای وجود نداشته باشد امنیت بلندمدت خودمان را تضمین کنیم.

او تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که درباره گام های روسیه در صورتیکه موجودیت معاهده استارت جدید متوقف شود بحث کنیم.

او تاکید کرد: ما برای هر نوع گروه وقایع آماده هستیم و این درست است و چنانچه این معاهده تمدید نشود گزینه های زیادی وجود دارند.

من می توانم به شما اطمینان دهم که هدف کلی ما ادامه گفت وگوی راهبردی با آمریکا و همچنین گفت وگو در خصوص تدابیر کنترل تسلیحاتی جدید با در نظر گیری همه فاکتورهای تاثیرگذار بر ثبات استراتژیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: ریسک تقابل هسته ای جهانی افزایش یافته است

لاوروف: ریسک تقابل هسته ای جهانی افزایش یافته است