مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-10سياسي

عدم نظارت عده ای واداده را به الگوی جوانان تبدیل کرده است


عدم نظارت، بی توجهی به قانون توسط نهادهای مربوطه و عدم الگودهی مناسب سبب شد تا عده ای واداده الگوی جوانان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار داشت: حجاب و عفاف از مسائل مهم جامعه اسلامی است چون حجاب و عفاف در فرهنگ دینی ما برآیند فضائل اخلاق است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه حجاب جلوه درونی انسان است و کسی با حجاب مشکل دارد یعنی حیا در وجود این فرد نیست، گفت: فاجعه خونین مسجد گوهرشاد در اعتراض به قانون کشف حجاب بود که روی جنایتکاران را در تاریخ سفید کرد.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه های ایمان در انسان مؤمن غیرت است چون انسان مسلمان که غیرت دارد اجازه بی حجابی و بی عفتی بودن به خود نمی دهد.

کرامتی تأکید کرد: یکی از معضلات جامعه بی حجابی و بد پوششی است که حکایت از آن ضعف ایمان و غیرت و حیا است که شرایط جامعه را در وضعیت غیرقابل تحمل قرار داده است که البته بخشی از آن مربوط به حاکمیت و بخشی  به تهاجم گسترده فرهنگی غرب علیه فرهنگ اسلام و تشیع است و دستگاه های فرهنگی وظیفه مقابله با این ناهنجاری دارند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: غرب زدگی و وادادگی در مقابل فرهنگ منحل و به لجن کشیده غرب که از طریق ابزار ماهواره و اینترنت به ما منتقل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نظارت عده ای واداده را به الگوی جوانان تبدیل کرده است

عدم نظارت عده ای واداده را به الگوی جوانان تبدیل کرده است