مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-10سياسي

نقش مهم پژوهشگاهICT در بومی سازی لبه فناوری های اطلاعاتی


فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیاء در بازدید از پژوهشگاه ICT بر نقش مهم این پژوهشگاه در بومی سازی لبه فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرلشگر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات و حمید فتاحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از پژوهشگاه ICT بازدید کردند.

بازدیدکنندگان با حضور در نمایشگاه برپا شده، در جریان آخرین وضعیت پروژه ها و دستاوردهای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفتند.

سرلشگر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در بازدید از توانمندیهای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقش و ماهیت این پژوهشگاه در بومی سازی لبه فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد.

وی گفت: این مجموعه تحقیقاتی و پژوهشی می تواند در حوزه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری نقش موثری در بومی سازی لبه فناوری داشته باشد.

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف توسط پژوهشگاه ICT ، از آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم پژوهشگاهICT در بومی سازی لبه فناوری های اطلاعاتی

نقش مهم پژوهشگاهICT در بومی سازی لبه فناوری های اطلاعاتی