مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-10سياسي

اعتماد مردم به مجلسیان دائمی نیست/لزوم استیضاح خلافکاران


مجلسیان بدانند که اعتماد مردم به آنان دائمی نیست و در صورتیکه ملت ما معماری اقتصادی شایسته از مجلس نبیند قطعاً سلب اعتماد از مجلس خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به اینکه مردم برای حل مشکلات اقتصادی به مجلس چشم دوخته اند، اظهار کرد: نمایندگان محترم مجلس توجه کنند ملت ما از شروع به کار مجلس امیدوارانه به اقدامات اقتصادی مجلس چشم دوخته اند ولی تاکنون طرحی از مجلس دیده نشده با اینکه ده ها عرصه بسیار حساس اقتصادی شایسته تصمیم فوری مجلس است.

وی افزود: مجلسیان بدانند که اعتماد مردم به آنان دائمی نیست و در صورتی که ملت ما معماری اقتصادی شایسته از مجلس نبیند، قطعاً سلب اعتماد از مجلس خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل حل معضلات اقتصادی را در گرو 2 رکن تدبیر دولت و مجلس و همکاری مردم دانست و گفت: مردم کالاها و اجناس و خدماتی که متوقف بر دلار نیست قیمت آن را افزایش ندهند، این مطلب ده ها مثال دارد؛ چرا کارخانه سیمان باید قیمت سیمان را پایاپای دلار بالا ببرد؟ آیا معدنی که از آن مواد اولیه خود را بر می دارد ربطی به دلار دارد؟ کسی هم نیست آن ها را مواخذه کند؟ عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، عنوان کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به مجلسیان دائمی نیست/لزوم استیضاح خلافکاران

اعتماد مردم به مجلسیان دائمی نیست/لزوم استیضاح خلافکاران