مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-10سياسي

بدون ماسک مسافر نمی پذیریم


بر اساس آنچه مسئولان دستگاه های مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اند، مسافران برای انجام هرگونه سفرهای برون شهری با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید ماسک داشته باشند و در غیر این صورت به آنها خدماتی داده نخواهد شد.

- در پی دستور رییس جمهور که از ابتدای هفته جاری استفاده از ماسک را در کشور اجباری کرد، مسافران برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله هواپیما، قطار، اتوبوس، مینی بوس و تاکسی باید ماسک داشته باشند؛ در غیر این صورت خدماتی به آنها داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه گذشته حسن روحانی - رییس جمهوری - در جلسه ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: از فردا استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی شلوغ باید اجباری باشد و چنانچه کسی بدون ماسک به دستگاه، نهاد و یا ارگانی برای دریافت خدمت مراجعه کرد، باید از او بخواهند ماسک داشته باشد و حتی باید از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، جلوگیری شود.

در این راستا، بر اساس آنچه مسئولان دستگاه‌های مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند، مسافران برای انجام هرگونه سفرهای برون شهری با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید ماسک داشته باشند و در غیر این صورت به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ماسک مسافر نمی پذیریم

بدون ماسک مسافر نمی پذیریم