مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-10اقتصادي

استحصال بیش از 31هزار تن گوشت دام و طیور طی سه ماه نخست امسال در آذربایجان غربی


سرپرست اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : در سه ماه نخست امسال، تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی بیش از 31 هزار تن گوشت دام و طیور درسطح استان استحصال شده است.

- سید امید خلیل زاده در گفت گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهمیت حوزه دامپزشکی در سلامت جامعه،  اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال، تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی بیش از 31 هزار تن گوشت دام و طیور درسطح استان  استحصال شده است.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی دامپزشکی نظارت بر مراحل تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی است تا محصولی با کیفیت و مناسب به دست مصرف کننده برسد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی با اشاره به نظارت های مستمر بازرسین بهداشتی بر نحوه استحصال گوشت قرمز و سفید در کشتارگاه های دام و طیور استان تصریح کرد : تمام فرآورده های استحصال شده در کشتارگاه های سطح استان پس از کنترل های لازم  توسط بازرسین بهداشتی  مجاز به عرضه در بازار مصرف هستند.

خلیل زاده با اشاره به کشتار تعداد  25  هزار و 456 رأس دام سبک و سنگین  و تعداد 10 میلیون و 838 هزار 669 قطعه طیور با نظارت این اداره کل در بازه زمانی سه ماهه اول سال 99 در کشتارگاه های دام و طیور  استان، بیان کرد:  از استحصال  مقدار 4 هزار 409 تن گوشت قرمز  و 27 هزار 522 تن گوشت سفید در مجموع 31 هزار 931 تن گوشت قرمز و سفید 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحصال بیش از 31هزار تن گوشت دام و طیور طی سه ماه نخست امسال در آذربایجان غربی

استحصال بیش از 31هزار تن گوشت دام و طیور طی سه ماه نخست امسال در آذربایجان غربی