مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-10سياسي

تحریم دلیل مشکلات معیشتی نیست


امام جمعه بندرانزلی با تأکید بر اینکه درصد کمی از علل مشکلات معیشتی جامعه مربوط به تحریم هاست، بیان کرد: بخش قابل توجهی وضع بد معیشتی مربوط به سوء مدیریت هاست که با بی تدبیری و بدون آگاهی لازم برخی تصمیمات گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به شرایط داخلی و بین المللی امروز کشور اظهار کرد: باید مردم و مسؤولین در کنار یکدیگر تلاش کنند تا پیشبرد اهداف جامعه اسلامی باشند و همچنین باید مراقبت کنیم که در زمین دشمن بازی نکنیم وی با ابراز تأسف در خصوص اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور بیان کرد: متأسفانه با بی توجهی هایی که اخیراً در بین مردم و مسؤولین رواج پیداکرده شاهد افزایش آمار مرگ ومیر در بین هم وطنانمان هستیم.

امام جمعه بندرانزلی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم افزود: هم مردم و هم مسؤولین باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و مسؤولین با توجه به تجربه ای که از موج اول این بیماری دارند با آگاهی و تدبیرات لازم اوضاع را کنترل کنند.

وی با تأکید بر اینکه درصد کمی از علل مشکلات معیشتی جامعه مربوط به تحریم هاست، بیان کرد: بخش قابل توجهی وضع بد معیشتی مربوط به سوء مدیریت هاست که با بی تدبیری و بدون آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دلیل مشکلات معیشتی نیست

تحریم دلیل مشکلات معیشتی نیست