مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-10سياسي

امام جمعه بوشهر: گرانی ها نشان از ناکارآمدی مدیریت اقتصاد دارد


امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود نوشت: متاسفانه گرانی های اقتصادی در تمامی عرصه ها نشان از ناکارآمدی برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود مردم و مسؤولان استان را در سه نکته توصیه کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیما بقیّه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین در آغاز از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیّهالله الاعظم روحی فداه و برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه طول عمر با عزت مسألت می نمایم و برای همگان از درگاه سراسر رحمت و عنایت خداوندی توفیق عبادت و طاعت و بُعد معصیت، خدمت، صحت، سعادت و موفقیت در خواست می دارم.

در این جمعه مبارک نکاتی معروض می دارم:  1.

همه مردم عزیز را به مراعات توصیه های بهداشتی و مراقبت های شخصی و اجتماعی درباره بیماری کرونا سفارش می کنم، بی تردید حیات و سلامت تمامی مردم عزیز و گرانقدر ارزشمند بوده و عقلا و شرعاً مراقبت از آن لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: گرانی ها نشان از ناکارآمدی مدیریت اقتصاد دارد

امام جمعه بوشهر: گرانی ها نشان از ناکارآمدی مدیریت اقتصاد دارد