مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-10سياسي

گروه های جهادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دارند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمق یافتگی تفکر انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تجلی پیدا کرده است، گفت: گروه های جهادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی ظهر جمعه در نشست هم اندیشی فعالان حرکت های جهادی استان قم با محوریت تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: سه رکن و محور اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام، رهبری حضرت امام (ره) و مردم بوده اند که در کنار یکدیگر تأثیر بسیاری در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه ملت ایران با داشتن سرمایه بی نظیری چون اسلام عزیز و رهبری حکیم ثابت کرده که ملت فوق العاده خوبی است، افزود: ملت ایران، به ویژه جوانان با روحیه انقلابی و جهادی خود زمینه ساز تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی در گام دوم خواهند بود.

زاکانی افزود: باید در زمینه خدمت به مردم حرکت جهادی انجام داد که این امر ضرورتی انکارناپذیر است.

وی دوران دفاع مقدس را به عنوان دانشگاه انسان ساز عنوان کرد و افزود: امروز روحیه دفاع مقدس و مجاهدت در عرصه اقتصاد، فرهنگ و اجتماعی تجلی یافته و برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی امروز باید روحیه و مجاهدت را در اقتصاد و فرهنگ تداوم بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دارند

گروه های جهادی نقش مهمی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دارند