مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

لزوم معرفی محصولات کشاورزی اقلید در سطح کشور


امام جمعه اقلید با اشاره به محصولات مرغوب باغی و زراعی این شهرستان از جمله گندم و استفاده ای که از این محصولات در زمینه های مختلف در سراسر کشور می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بر معرفی شهرستان اقلید و توزیع محصولات کشاورزی باکیفیت تأکید کرد و گفت: کشاورزان سعی کنند همکاری لازم را با مسؤولان مربوطه داشته و محصولات را با معرفی نامه از جهاد کشاورزی و بارنامه های محلی در کشور توزیع کنند.

وی به شعار سال اشاره و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، علاوه بر جهش تولید باید به دو مسئله تحول خواهی و تحول آفرینی نیز توجه کنیم چراکه تا این دو اصل تحقق نیابد، موفقیت چشمگیری کسب نمی شود.

  امام جمعه اقلید به تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در صداقت دولت با مردم اشاره و بیان کرد: از دولت و مسؤولان درخواست می شود حداقل اموری که در منظر مردم است را برایشان روشن کنند تا فردی نتواند برای آنها ابهام ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این امر باید در سطح کلان، متوسط و خرد در نظر گرفته شود، مسئله هسته ای و معامله با چین را از جمله مسائلی خواند که نیاز به روشنگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی محصولات کشاورزی اقلید در سطح کشور

لزوم معرفی محصولات کشاورزی اقلید در سطح کشور