مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

رفع مشکلات کشور نیازمند مدیریت قوی است/دشمنی آمریکا حد و مرز ندار


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کشور ما ثروت و سرمایه بسیار دارد اما برای رفع مشکلات نیازمند مدیریت قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به همدلی مردم در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: باید تلاش کنیم خصلت و روحیه همدلی را برای همیشه در میان خود حفظ کنیم و همیشه به فکر یکدیگر باشیم.

وی افزود: نعمعت خدا را باید در راه خدا هزینه کنیم تا ذخیره آخرت باشد و یقین داشته باشید که کمک به مستمندان و نیازمندان، توشه آخرت حتی در زمان برزخ است.

امام جمعه یزد بیان کرد: ملت ما به عنوان یک ملت پیرو اهل بیت (ع) و پیرو ولایت در دوران کرونا یک نمونه و الگو در جهان شد و همه دیدند که ملت ما بیش از هر زمان دیگری همدلی را در دوران کرونا حفظ کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور ما با تهدیدها و فرصت های بسیاری مواجه است، عنوان کرد: امروز فرصت های بسیاری حتی در دوران کرونا برای کشور ما پیش آمده اما همه باید تلاش کنیم در سایه مواصات، نعمت و برکت برای ما جاری شود.

ناصری تاکید کرد: کسی که احتمال دهد ناقل کرونا است، حکم شرعی دارد و دفع ضرر محتمل نسبت به دیگران واجب است و کسی که مراعات کند، مواصات انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات کشور نیازمند مدیریت قوی است/دشمنی آمریکا حد و مرز ندار

رفع مشکلات کشور نیازمند مدیریت قوی است/دشمنی آمریکا حد و مرز ندار