مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده است


حجاب و عفاف مرزهای حریم خصوصی و عمومی را تعریف می کند تا زندگی مردم از سطح مبادلات حیوانی به سطح انسانی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حیدر علی راشکی در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل که در مصلی المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تقوا کلید سعادت انسان در دنیا و آخرت است و یکی از مهم ترین ابزار تقوا، مراقبت نفس است.

وی با اشاره به اینکه 21 تیر سالروز حمله به مسجد گوهر شاد در سال 1314 است که روز حجاب و عفاف نامیده شده است، افزود: حجاب مانند نماز و روزه از ضروریات دین هست و یکی از مهم ترین جلوه های تقوا در جامعه ایمانی و انقلابی عفاف و حجاب است.

امام جمعه موقت زابل با اشاره به اینکه عفاف ریشه حجاب و در کنار حیا تعریف می شود، گفت: حجاب جسم زن را محجوب می کند تا حقیقت انسانی او و زیبایی های فکری و اخلاقی وی تجلی پیدا کند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف مرزهای حریم خصوصی و عمومی را تعریف می کند تا زندگی مردم از سطح مبادلات حیوانی به سطح انسانی تبدیل شود و در واقع حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده است.

حجت الاسلام راشکی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه دستگاه استکبار برای شکستن اراده ملت ایران در مسیر آرمان های بزرگ وارد نبرد هویتی از طریق ماهواره، فضای مجازی و … شده است، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده است

حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده است