مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:202020-07-10سياسي

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک یک ضرورت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:با توجه به شمار مبتلایان به کرونا مردم باید به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بیش از هر زمانی توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک با تشکر از تلاش جهادگران جبهه سلامت و سایر افراد در این حوزه، اظهار کرد: استان مرکزی در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور دومین استان درگیر بود، اما با همکاری مردم و مسئولان بیماری کنترل شد و متأسفانه در هفته های ا خیر شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان و کشور بودیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همگان، تاکید کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی باید کاری انجام داد تا کادر درمان بیش از این فشاری را متحمل نشوند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه سفرهای هفته های گذشته در میزان ابتلاء بالای بیماران در استان مؤثر بوده است، عنوان کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا طی هفته های اخیر در استان باید از رفتن به سفر و برگزاری مراسم های عروسی و عزا جلوگیری به عمل آید.

دری نجف آبادی گفت: هر نوع بی توجهی و اهمال نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابل با ویروس کرونا افزایش شیوع آن را به دنبال دارد، بنابراین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک یک ضرورت است

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک یک ضرورت است