مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-10بين الملل

اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق نبود شهر «موصل» آزاد نمی شد


رییس سازمان حشد شعبی با اشاره به نقش مهم مرجعیت عراق در آزادسازی شهر «موصل» گفت: اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق نبود شهر «موصل» آزاد نمی شد.

- رییس سازمان حشد شعبی با اشاره به نقش مهم مرجعیت عراق در آزادسازی شهر موصل گفت: اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق نبود شهر موصل آزاد نمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز ، فالح الفیاض رییس سازمان حشد شعبی عراق به مناسبت سالروز آزادی شهر موصل بیانیه ای را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این بیانیه بر نقش مهم و تأثیر گذار مرجعیت عالی عراق در آزادسازی شهر موصل تأکید کرد.

الفیاض در این بیانیه آورده است: اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت و لبیک به این فتوا نبود اکنون پیروزی بزرگ در موصل حاصل نمی شد.

نیروهای حشد شعبی نقش بسیار مهمی در تحقق این مهم ایفا کردند؛ کما اینکه ارتش، پلیس فدرال و سازمان مبارزه با تروریسم نیز ایفاگر نقش مهمی در آزادسازی موصل بودند.

وی همچنین به نقش مهم و حیاتی شهید ابو مهدی المهندس در آزادسازی موصل نیز اشاره کرد و گفت: هرگاه از آزادسازی موصل یاد می شود باید نام شهید المهندس نیز در میان باشد.

رییس سازمان حشد شعبی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سایه تکیه بر مرجعیت، ارتش و نیروهای حشد شعبی همواره متحد و پیروز باقی بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق نبود شهر «موصل» آزاد نمی شد

اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق نبود شهر «موصل» آزاد نمی شد