مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-10دانش

دانشگاه ها کلاس های مجازی را به حد استاندارد برسانند/کیفیت حرف اول آموزش


کلاس های مجازی در ایران با توجه به نخستین تجربه به طور کلی نمی تواند کیفیت کلاس های حضوری را داشته باشد اما همه دانشگاه ها در حال تلاش هستند به بهترین شکل کلاس های آموزش مجازی را به کیفیت مناسب و استاندارد برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، اگر کیفیت آموزش در تحصیل دانشجویان به معنای واقعی و بر اساس استانداردهای لازم انجام شود، بدون شک در مدت زمان کوتاهی شاهد شکوفایی و رسیدن به دستاوردهای علمی قابل توجهی از سوی نیروی انسانی متخصص خواهیم بود در حال حاضر که آموزش های مجازی به واسطه بیماری کرونا رونق یافته است باید کیفیت این نوع آموزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

برای بررسی کیفی برگزاری آموزش مجازی در مراکز علمی کشور با تعدادی از مسئولان ، معاونان  و دانشجویان دانشگاه ها  گفت و گو کردیم که شنیدن صحبت های آنها خالی از لطف نیست.

سکانس اول ، دانشجویان : کیفیت حرف اول را در آموزش می زند مجید عزتی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است، او درباره کیفیت آموزشی می گوید: امروزه زندگی همه انسان ها بر محور کیفیت می چرخد به طوری که از خوراک و پوشاک گرفته تا انواع اجناس و حتی اخلاق از اهمیت زیادی برخوردار است، در واقع در همه امور زندگی کیفیت حرف اول را می زند و اگر وجود نداشته باشد به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها کلاس های مجازی را به حد استاندارد برسانند/کیفیت حرف اول آموزش

دانشگاه ها کلاس های مجازی را به حد استاندارد برسانند/کیفیت حرف اول آموزش