مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-10اقتصادي

پدیده پشت بام خوابی در شیراز بعید نیست!


رییس اتحادیه مشاوران املاک شیراز می گوید: زمانی که مردم و مستاجران به دلیل نداشتن قدرت مالی مناسب برای رهن و اجاره، به مناطق حاشیه ای شیراز رو آورده اند و در مقیاسی بزرگ تر در پایتخت، - پشت بام منازل را اجاره می کنند، بنابراین طبیعی است که در آینده ای نه چندان دور در شیراز هم دو خانواده یک منزل را برای زندگی اجاره خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هر سال با افزایش نرخ اجاره بها در شیراز رو به رو هســتیم کــه در پی آن بســیاری از خانواده ها مجبورند به حواشی شهر و دورترین نقاط پناه ببرند، چرا که توان پرداخت اجاره بها در ســطح شهر را ندارند.

ســال های گذشته همراه با افزایش اجاره بها با پدیده هایی مانند افزایش حاشــیه نشــینی و مهاجرت به شــهرهای اطراف مانند لپویــی و زرقان رو بــه رو بودیم که با واکنش های بســیاری همراه بود، کــه در نهایت هیچ اقدامــی بــرای بهبــود وضعیت انجام نشد.

امسال اما به قدری اجاره بها افزایش یافته که پرداخت آن از توان خیلی ها خارج اســت، این در حالی است که هنوز وارد فصل جا بجایی نشــده ،با پدیده های جدیدی رو به رو هســتیم که بدون شک علت اصلی رخداد آن ها افزایش نرخ اجاره بها اســت.

باوجود صحبت هایی که از گوشــه و کنار مبنی بر کنترل قیمت در بازار مسکن به گوش می رســد اما تاکنون هیچ اتفاق عملی در کاهش نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده پشت بام خوابی در شیراز بعید نیست!

پدیده پشت بام خوابی در شیراز بعید نیست!