مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-10اجتماعي

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی در ایلام برگزار شد


آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار شد.

- سیدغلامرضا حسینی رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایلام در گفت وگو با ایسنا در این زمینه، اظهار کرد: در این آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی، توزیع ماسک، پد الکی و سایر دستورالعمل ها 905 نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون در 5حوزه امتحانی در شهر ایلام برگزار شد، از همکاری استانداری ایلام، دستگاه های امنیتی و انتظامی، دانشگاه پیام نور استان، فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک استان و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط قدردانی کرد.

حیدریان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام نیز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازدید از تمام حوزه های آزمون، اظهار کرد: ارزیابی بنده و همکاران از این آزمون عالی بود و خوشبختانه پروتکل های بهداشتی نیز به بهترین شکل ممکن و مطابق با دستورالعمل ها رعایت شده است.

وی با تقدیر از تلاش های جهاددانشگاهی در این زمینه ، گفت: در این آزمون 5 نفر جذب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خواهند شد.

دکتر رضا زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز، اظهار کرد: در استان ایلام 366 نفر واجد شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی در ایلام برگزار شد

آزمون استخدامی 3 دستگاه اجرایی در ایلام برگزار شد