مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-10اجتماعي

برگزاری نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس


نخستین آزمون استخدامی کشور به صورت همزمان در سه بخش مجزا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس نخستین آزمون استخدامی کشور به صورت همزمان در سه بخش مجزا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

صبح جمعه 20 تیرماه همزمان با سراسر کشور، سه آزمون استخدامی تامین نیروی انسانی شرکت صنایع شیر ایران، تامین نیروی قرارداری سازمان ثبت اسناد و املاک و آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر دانشیاران قبل از سال 92 سازمان نهضت سواد آموزی در شهرهای شیراز و نورآباد ممسنی با مدیریت جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد.

به گزار ایسنا، این آزمون 2 ساعته با حضور شرکت کنندگان در 2 بخش بانوان و آقایان و سه حوزه شهر شیراز و یک حوزه نورآباد ممسنی، با اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک توسط برگزار کنندگان، ناظران و شرکت کنندگان، ضدعفونی محل برگزاری و رعایت فاصله فردی، از ساعت 9 صبح آغاز شد و تا 11 ادامه داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در حاشیه برگزاری این آزمون که به میزبانی جهاددانشگاهی استان در دانشکده علوم و فنون فرماندهی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس

برگزاری نخستین آزمون استخدامی حضوری پس از شیوع کرونا در فارس