مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-09ورزشي

زمان دیدار های باقی مانده سپاهان در آسیا مشخص شد


کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان بندی ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد و برنامه بازی های سپاهان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد و به این ترتیب تاریخ برگزاری بازی های سپاهان اصفهان در این مرحله مشخص شد.

طبق توافق صورت گرفته تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 تا مرحله نیمه نهایی به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور به صورت مجزا در دو منظقه شرق و غرب برگزار خواهد شد.

به این ترتیب سپاهان که در گروه D قرار دارد باید روز دوشنبه 25 شهریور ماه با النصر عربستان دیدار کند، همچنین در روز جمعه 28 شهریور ماه در دیدار برگشت با النصر بازی کند.

طلایی پوشان در پنجمین دیدار خود روز دوشنبه 31 شهریور ماه باید با العین امارات بازی کنند و در روز پنج شنبه 3 مهر ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف السد قطر خواهند رفت.

سپاهان در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک شکست و کسب 3 امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد؛ السد قطر و النصر عربستان با 4 امتیاز اول و دوم هستند و العین امارات بدون امتیاز چهارم است.

نکته دیگر در خصوص لیگ قهرمانان آسیا این که AFC از کشورهای نامزد میزبانی درخواست کرده تا پا پیش بگذارند و شروطی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دیدار های باقی مانده سپاهان در آسیا مشخص شد

زمان دیدار های باقی مانده سپاهان در آسیا مشخص شد