مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-09سياسي

11 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند، گفت: تاکنون 63 کرونایی در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا چمن ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه افزون بر دو ماه است که وضعیت شهرستان های شاهرود و میامی ازنظر شیوع کرونا ویروس بر اساس رنگ بندی سفید است و فوتی به دلیل ابتلاء به این ویروس در مدت زمان مذکور ثبت نشده است، اظهار داشت: این در حالی است که اکنون 11 بیمار مبتلابه کرونا ویروس در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا ویروس تاکنون آزمایش کرونا ویروس 919 نفر در شهرستان های شاهرود و میامی به طور قطعی مثبت شد، تصریح کرد: از این تعداد 845 نفر با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند و 63 نفر جان خود را از دست دادند.

وضعیت سفید شاهرود ازنظر شیوع کرونا ویروس شکننده است رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در هفته گذشته دو تا سه بیمار مبتلا در بیمارستان شاهرود بستری بودند، تأکید کرد: افزایش یک باره تعداد مبتلایان نگران کننده است و وضعیت سفید شاهرود ازنظر شیوع کرونا ویروس شکننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند

11 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند