مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-09سياسي

شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 91 درصد است


به گفته یک پروفسور علوم سیاسی که از سال 1996 پنج مورد از شش انتخابات را به درستی پیش بینی کرده است، دونالد ترامپ 91 درصد شانس پیروزی در انتخابات نوامبر را دارد.

- به گفته یک پروفسور علوم سیاسی که از سال 1996 پنج مورد از شش انتخابات را به درستی پیش بینی کرده است، دونالد ترامپ 91 درصد شانس پیروزی در انتخابات نوامبر را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پروفسور هلموت نورپوث از دانشگاه استونی بروک نیویورک می گوید: طبق مدل اولیه شانس پیروزی دونالد ترامپ در ماه نوامبر 91 درصد است.

نورپوث گفت، این مدل که در 1996 به دست او اصلاح شد، از سال 1912 توانسته است تا نتیجه 25 مورد از 27 انتخابات را درست پیش بینی کند.

این پروفسور علوم سیاسی گفت این مدل، نامزد پیروز را براساس رقابت های اولیه نامزدی ریاست جمهوری شناسایی می کند و تاکید آن روی میزان اشتیاقی است که نامزدها می توانند در فرایند کاندیداتوری جلب کنند.

او افزود: زمینه رقابت های ریاست جمهوری مملو از نامزدهایی است که در بهار با پیشتازی در نظرسنجی ها مواجه هستند و در پاییز این روند از بین می رود.

پروفسور نورپوث همچنین گفت، این مدل که انتخاب ترامپ در سال 2016 را پیش بینی کرد، با کم اهمیت دانستن نتایج نظرسنجی ها کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 91 درصد است

شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 91 درصد است