مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09سياسي

رسانه ها با ترویج فرهنگ اسلامی از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند


معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قروه گفت: ترویج فرهنگ اسلامی از طریق رسانه ها و فضای مجازی می تواند جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرد و در این زمینه فعالان این حوزه باید دانش و علم کافی را کسب کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، علیرضا عبدی ظهر امروز در نشست بررسی و مقابله با تهدیدات فضای سایبری در شهرستان قروه اظهار داشت: فضای مجازی می تواند در پیشبرد اهداف یک جامعه هدفمند عمل کند و نمونه آن اطلاع رسانی و پیشگیری در شیوع بیماری کرونا بوده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: فضای مجازی می تواند بعنوان مکمل رسانه فعالیت داشته باشد و قابلیت های آن را نباید بعنوان آسیب در نظر گرفت.

عبدی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی اذعان داشت:در ماه های اخیر با شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی توانست با راه اندازی اپلیکیشن های مختلف آموزش مدارس را به خانه ها ببرد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار قروه گفت: عفاف و حجاب جزو آموزه های دینی و مذهبی کشور است و ضرورت دارد این مقوله در سر لوحه کار رسانه ها قرار گیرد چرا که رسانه در قالب های مختلف می تواند با جنگ نرم دشمن در حوزه حجاب مقابله کند.

عبدی با اشاره به وظیفه رسانه ها و فضای مجازی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی از طریق رسانه ها و فضای مجازی می تواند جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرد و در این زمینه فعالان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با ترویج فرهنگ اسلامی از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند

رسانه ها با ترویج فرهنگ اسلامی از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند