مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-09سياسي

آغاز بازرسی ها از اجرای پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی


طرح بازرسی از اجرای پروتکل های بهداشتی در کلیه اماکن عمومی خراسان رضوی از امروز آغاز شده است و فعالیت تیم های بازررسی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی طرح بازرسی از اجرای پروتکل های بهداشتی در کلیه اماکن عمومی خراسان رضوی از امروز آغاز شده است و فعالیت تیم های بازررسی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

حسین شرافتی، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی خراسان رضوی امروز 19 تیرماه در مراسم آغاز بازرسی ها از اجرای پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی که در شهرک سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا به استان ها، از تاریخ 15تیرماه زدن ماسک در مجامع عمومی و برای مردم در رفت وآمدها و ادارات اجباری شده است.

در این راستا طبق دستور استاندار کمیته نظارت و ارزیابی با محوریت دانشگاه، دادستان، استانداری تشکیل شده است.

امروز تیم ها ابتدا وارد سطح مشهد و شاندیز و طرقبه خواهند شد و همزمان کار به صورت استانی در تمام دانشگاه های علوم پزشکی که مستقل هستند با همکاری فرمانداران انجام خواهد شد و همه دستگاه های دولتی مشارکت خواهند کرد.

وی در ارتباط با نحوه برخورد با خاطیان تصریح کرد: هدف در ابتدای امر پیشگیری و آموزش است و کمیته نظارت تشکیل شده با حمایت دستگاه قضایی پس از اخطارهای لازم برای مردم و مشاغلی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازرسی ها از اجرای پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی

آغاز بازرسی ها از اجرای پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی