مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-09سياسي

وضعیت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان سفید نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه هم اکنون دو شهرستان گرمسار و مهدی شهر در وضعیت قرمز هستند، گفت: وضعیت کرونا در حوزه این دانشگاه سفید نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه استانی مقابله با کرونا به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه وضعیت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان سفید نیست، ابراز داشت: تاکنون 760 نفر مبتلابه کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

وی ضمن بیان اینکه مهدی شهر و گرمسار در وضعیت قرمز و مابقی شهرهای تحت پوشش دانشگاه در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: این روند ابتلاء به کرونا در شهرهای گرمسار، ایوانکی، مهدی شهر، سمنان، سرخه و دامغان نگران کننده و رفع آن نیازمند مشارکت مردمی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند این روند ابتلاء را کاهش دهد، ابراز داشت: رعایت همین موارد تا 90 درصد توسط مردم آمار ابتلاء را در دو ماه اردیبهشت و اوایل خرداد کاهش داد اما با کمرنگ شدن این موضوع شاهد افزایش دوباره آن هستیم.

دانایی بابیان اینکه شرکت در مجالس عزا و عروسی و گردهمایی ها این افزایش ابتلاء را رقم زده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از روند رو به رشد ابتلاء می بایست محدودیت های لازم در مناطق زرد و قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان سفید نیست

وضعیت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان سفید نیست