مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-09سياسي

رویکرد وزارت کشور توسعه حمل و نقل عمومی است


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر جایگاه شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه کشورگفت: با اجرایی شدن لایحه درآمد پایدار و مالیات بر افزوش افزوده امید داریم که شهرداری ها و دهیاری ها بتوانند سهمی پر رنگ در توسعه و اعتلای کشور داشته باشند.

- رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر جایگاه شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه کشورگفت: با اجرایی شدن لایحه درآمد پایدار و مالیات بر افزوش افزوده امید داریم که شهرداری ها و دهیاری ها بتوانند سهمی پر رنگ در توسعه و اعتلای کشور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد در نشست امروز مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول ریاست جمهوری که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز 74 درصد جمعیت کل کشور در شهرها و 26 درصد نیز در روستاها سکونت دارند، گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده بتوانیم منابع و امکانات مان را برای شهرها و روستاهایمان تخصیص دهیم و شاهد بهترین وضعیت درشهرها و روستاهای کشورمان در حوزه های رفاه و امنیت باشیم.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به تعداد شهرداری و دهیاری های کشور اظهارکرد: در کشور 1318 شهرداری، 37115 دهیاری، 125992 عضو شورای اسلامی شهر و روستا داریم که خانواده بزرگی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت کشور توسعه حمل و نقل عمومی است

رویکرد وزارت کشور توسعه حمل و نقل عمومی است