مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-09سياسي

شرط تمدید پروانه طبابت در ایام کرونا/پزشکان نگران نباشند


معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی، در ارتباط با نحوه تمدید پروانه طبابت پزشکان در شرایط کرونایی، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا سلیمی، با اشاره به همه گیری بیماری کووید 19 در کشور، گفت: با توجه به اینکه امکان حضور در همایش ها و برنامه های بازآموزی به صورت حضوری وجود ندارد و سال آینده نیز همکاران باید پروانه های طبابت خود را تمدید کنند، یکی از دل نگرانی های موجود این بود که پروانه ها تمدید نشود یا همکاران نتوانند امتیاز بازآموزی لازم را کسب کنند.

وی به دو مکانیسم برای رفع این مشکل و کاستن از دل نگرانی های جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: با طراحی و اجرای برنامه های مجازی همکاران می توانند ضمن به روز ساختن اطلاعات خود امتیاز لازم را کسب نمایند که با رایزنی های انجام شده قوانین نیز در این زمینه تسهیل شد و اعضای نظام پزشکی می توانند تمامی امتیاز خود را با شرکت در وبینارهای مجازی تامین کنند.

سلیمی با اشاره به این مهم که احتمال می دادیم شاید تعداد وبینارها و برنامه های مجازی کافی نبوده و سقف امتیازات بالا نباشد، ادامه داد: با رایزنی هایی که با وزارت بهداشت انجام دادیم، این مجوز را اخذ نمودیم که برای سال 99 نیاز به امتیاز بازآموزی نباشد اما همکاران در سال آینده به ازای 6 سال، در واقع 150 امتیاز را ارائه دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تمدید پروانه طبابت در ایام کرونا/پزشکان نگران نباشند

شرط تمدید پروانه طبابت در ایام کرونا/پزشکان نگران نباشند