مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-09پزشكي

دل نوشته ای از یک خادم سلامت؛ 5 ماه خدمت طاقت فرسا در مبارزه با کرونا


از ارائه خدمت طاقت فرسا در مبارزه با کرونا، پنج ماه سپری شده است و در طی این مدت، روزها و شبهای تلخی برای کادر درمان رقم خورد؛ روزها و شبهایی از جنس هراس برای مردم و مشقت برای مدافعان سلامت.

- علی اکبری/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز/ خبرگزاری فارس/ شیراز ویروسی ناخوانده که به یک باره دنیا را فرا گرفت و کشور عزیز ما را هم با صدمات سنگینی مواجه ساخت.

خانواده هایی که داغدار عزیزانشان شدند و آسیب های تلخی که برای همه ما به یادگار نهاد.

در این ایام از همه مردم خواستیم در خانه بمانند و قرنطینه را جدی بگیرند، با سلاح بهداشت، خود و عزیزانشان را واکسینه کنند و ماسک بزنند.

خانه ها مامن ایمنشان باشد در برابر کرونا تا کادر سلامت، به نبرد با این ویروس منحوس بروند و به حق، تا مرز شکست این ویروس هم رفتیم، اما از آن سو کرونا هم قصد رخت بربستن نداشت و ما هم درهای خانه هایمان را به رویش گشودیم.

فراموش کردیم هنوز همین حوالی در حال سیطره بر ریه هایمان است و شادی مهمانی ها و دورهمی ها، خیالمان را بیهوده از نحسی کرونا دور کرد.

حالا با موج گسترده ای از زنجیره های انتقال این ویروس در کشور و استان مواجهیم و کرونا همچنان بی رحمانه می تازد؛ مدافعان سلامت که تمام شبها و روزهای ماه های گذشته را در کنار ما بودند تا بتوانیم کرونا را برای همیشه شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته ای از یک خادم سلامت؛ 5 ماه خدمت طاقت فرسا در مبارزه با کرونا

دل نوشته ای از یک خادم سلامت؛ 5 ماه خدمت طاقت فرسا در مبارزه با کرونا