مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-09سياسي

وضعیت بحرانی کرونا در مازندران نتیجه سفرهای غیرضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، وضعیت بحرانی و قرمز استان از نظر شیوع کرونا را نتیجه سفرهای غیرضروری به مازندران دانست و از مردم خواست تا از سفر به این استان پرهیز کنند.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید شیوع ویروس کووید 19 در برخی شهرهای استان و با اهمیت رعایت دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: امروز وضعیت بحرانی مازندران نتیجه سفرهای غیرضروری به این استان است و باید مردم از سفرهای غیر ضروری به استان های دارای علامت قرمز و هشدار جدا خودداری کنند و نسبت به خطرات آن بی تفاوت نباشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه استفاده از ماسک در تمامی کارهای روزمره، افزود: هجوم مسافرت های غیر ضروری و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برخی بی تفاوتی ها نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و درمانی در استان متأسفانه شهرهای مازندران را در وضعیت زرد و قرمز و هشدار قرار داده است و این گونه مسائل قطعاً برای جان هموطنان عزیز و مردم خونگرم و مهماندوست مازندران زیبنده نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به تأکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب در خصوص توجه به دستورات و ابلاغیه های ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی کرونا در مازندران نتیجه سفرهای غیرضروری است

وضعیت بحرانی کرونا در مازندران نتیجه سفرهای غیرضروری است