مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 02:152020-07-08پزشكي

امکانات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در شان مردم نیست


کرونا نشان داد که دانشگاه علوم پزشکی ما به لحاظ توان تخصصی و نیروی انسانی غنی است اما به لحاظ امکانات، متناسب شأن مردم استان غنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در  جلسه بررسی چالش منابع دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های اعتبارات، منابع انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی با حضور تقوی نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: علت اینکه در دوره اول همگی گیری کرونا، استان گلستان کمترین تلفات را نسبت به بسیاری از استان ها داشت این بود که با وجود پر بودن تخت های بستری و مطالبات پرستاران، دانشگاه علوم پزشکی در این ایام از جان مایه گذاشتند و هیچ کوتاهی صورت نگرفت.

وی با اشاره به کمبود برخی امکانات از قبیل کپسول اکسیژن یا استهلاک دستگاه های سی تی اسکن به جهت استفاده زیاد در این ایام و .

تصریح کرد: کمبود امکانات درمانی شاید در ابتدای شروع بیماری از نظر مردم قابل پذیرش و توجیه بود اما اکنون برای آنها قابل قبول نیست و انتظار دارند که نیازهای درمانی تامین شود.

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد که با سفر معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سطح امکانات درمانی استان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در شان مردم نیست

امکانات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در شان مردم نیست