مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 20:302020-07-08سياسي

وکالت نباید در انحصار عده ای خاص باشد/ مجلس انحصار در وکالت را از بین می برد


نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس گفت: قوه قضاییه باید حصارهای انحصار در وکالت را بشکند؛ وکالت نباید در انحصار عده ای خاص باشد و مجلس، این انحصار را از بین می برد.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان، با اشاره به مشکلات انحصار در وکالت اظهار کرد: اگر نگوییم در همه موارد، اما در قریب به اتفاق مسائل، انحصار نوعی رانت است و قطعاً موجب فساد می شود.

وی اضافه کرد: در این مورد خاص، مشکل قانون نداریم؛ اما سلیقه هایی بوده که این انحصار را به وجود آورده و قوه قضاییه با همین قوانین موجود این انحصار را آرام آرام می شکند و کارهای خوبی در این زمینه آغاز شده؛ مجلس هم قطعاً کمک کننده و طرفدار حذف رانت است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس با بیان اینکه حق همه مردم است که وکیل داشته باشند و بتوانند از حقوق خود دفاع کنند، ادامه داد: وکالت نباید در انحصار عده ای خاص باشد؛ چون در این صورت اگر فردی بخواهد پرونده اش را در مراجع قضایی دنبال کند، از طرفی مصیبت آن پرونده را دارد و از طرفی هم برخی وکلا حق الوکاله های بالایی دارند که برای مردم عادی سنگین است و باید این دغدغه مردم رفع شود.

علیزاده برمی تصریح کرد: امید است قوه قضاییه با قاطعیتی که دارد، این مشکل را برطرف کند؛ اما اگر جایی لازم باشد، مجلس شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت نباید در انحصار عده ای خاص باشد/ مجلس انحصار در وکالت را از بین می برد

وکالت نباید در انحصار عده ای خاص باشد/ مجلس انحصار در وکالت را از بین می برد